چاروسا - سرچات یادت به خیر
چاروسا روستای سرچات
ارسال توسط بچه های سرچات
ارسال توسط بچه های سرچات
ارسال توسط بچه های سرچات

شهید   

 

 

 شهدا 

 

چشم پاک دختری از جمله‌ای تر مانده است""" چشم‌های پاکش اما خیره بر در مانده است

روی دیوار اتاق کوچک تنهایی‌اش """ عکس بابایش کنار شعر مادر مانده است . . .

یاد و خاطره شهیدان گرامی باد 

 

شادی روح شهدا امام شهدا صلوات




ارسال توسط بچه های سرچات

 

 

منبع:http://chamelepo.mihanblog.com




تاریخ: جمعه 1 ارديبهشت 1391برچسب:,
ارسال توسط بچه های سرچات

چاروسا 

 

چاروسا یکی از بخش‌های استان کهگیلویه و بویراحمد ایران است. مرکز این بخش شهری کوهپایه‌ای به نام قلعه‌رئیسی است که از کنارآن رودخانه زیبای چاروسا عبور می‌کند.قلعه رییسی علاوه بر مرکزیت سیاسی ازنظز جغرافیایی نیز دقیق درمرکز این بخش می‌باشد. بخش چاروسا ۲



ادامه مطلب...
ارسال توسط بچه های سرچات

چاروسا  

 

عصردنا :بخشدار چاروسا گفت:در ایام نوروز از بخش چاروسا دویست هزار نفر از بخش چاروسا دیدن کردند که این آمار  مشابه با سال قبل بیست درصد افزایش میهمان را داشتیم.
"عبدالنبی صمدیان " علت افزایش مسافر در این مدت از بخش چاروسا را باز شدن محور جدید قلعه ریسی به خوزستان از راه تنگ چویل ،باز شدن تونل های دهدشت به قلعه ریسی و مجهز کردن هرچه بهتر امکانات مکان های گردشگری دانست.
وی اظهار داشت که این مسافران ازمکان های دیدنی آبشار کمردوغ ،امانمزاده سید محمود(ع9امامزاده نورالدین وقله واقع در قلعه ریسی دیدن کردند.
  

 

منیع:http://www.asredena.com




ارسال توسط بچه های سرچات

ایل طیبی از شمال به سرزمین طایقه مستقل ذیلائی ( بویراحمد فعلی ) از مشرق به قلمرو ایل دشمن زیاری از مغرب به خاک بهمئی و از جنوب به بهبهان محدود است. سرزمین ایل طیبی به دو ناحیه سرحدی یا سردسیری و طیبی گرمسیری تقسیم می شود .طلایه بین این دو قسمت گپرگه است.
ایل این که در قالب دو تیره ، ۱۸ طایفه و ۳۲۴ دهه سازمان یافته است مجموعا ۲۶۹۳ خانوار عشایری را با



ادامه مطلب...
ارسال توسط بچه های سرچات

مدیر آموزش و پرورش منطقه چاروسا با بیان اینکه انبار دبستان حضرت مریم در روز پنج‌شنبه 17 فروردین 91 دچار آتش‌سوزی شده بود، گفت: این آتش‌سوزی هیچ خسارت مالی و جانی نداشت مدیر آموزش و پرورش منطقه چاروسا از توابع کهگیلویه و بوبراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی جوان امروز درباره ماجرای آتش‌سوزی در انبار یکی از مدارس «شهرقلعه رئیسی»، اظهار داشت: این حادثه در ساعت 5 عصر روز پنج‌شنبه 17 فروردین روی داد و انبار دبستان دخترانه حضرت مریم به دلایل نامعلومی دچار آتش‌سوزی شد که تنها وسایل درون انبار سوخت.
وی ادامه داد: این حادثه در روز پنج‌شنبه که مدرسه تعطیل بوده، رخ داده است که دود ناشی از آتش نیز به داخل دو کلاس وارد شد اما به وسایل مدرسه هیچ خسارتی وارد نشده است.
الهی با بیان اینکه این دبستان دارای 174 دانش‌آموز است، اضافه کرد: در انبار مدرسه، وسایل اسقاطی وجود داشت و مدارک و اسناد دانش‌آموز در درون مدرسه بوده است، به همین دلیل خسارت خاصی وارد نشده است؛ دودگرفتگی کلاس‌ها نیز به سرعت برطرف شد و مدرسه را پاکسازی کردیم. 
 

منبع:http://javanemrooz.com




ارسال توسط بچه های سرچات

 

 

 

 

 

منیع:http://chamelepo.mihanblog.com/




ارسال توسط بچه های سرچات
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 631
بازدید کل : 93486
تعداد مطالب : 31
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1